E-Mutabakat uygulaması
Firmaların mutabakat süreçlerini kolayca yönetebilmeleri için geliştirilen e-Mutabakat uygulaması BA, BS, Cari Ekstre ve Cari Bakiye mutabakatlarının elektronik ortamda hızla ve güvenle yapılmasını sağlıyor.
Online mutabakat takibi
Mutabakat yapılacak firmaların e-Mutabakat kullanıcısı olup olmamasından etkilenmeyen e-Mutabakat, maillerin otomatik yollanmasını; onay ve ret cevaplarının Mutabakat Portalı üzerinden online takip edilebilmesini sağlıyor.
Daha verimli kaynak kullanımı
e-Mutabakat çözümü, mutabakat süreçlerinde zaman kaybını azaltarak işletmelerin kaynaklarının daha verimli kullanılmasını sağlıyor.
Özellikler
Mutabakat süreçlerinde optimizasyon
Tamamlanan ve onaylanan mutabakatlar, e-Mutabakat Portalı üzerinden kontrol edilebiliyor. Gerektiğinde tüm geçmiş mutabakatlara da yine portal üzerinden erişilebiliyor. Böylece mutabakat uygulamasında zaman tasarrufu sağlanırken, süreçlerde de optimizasyon elde ediliyor.
Kolay kullanım ve anlık kontrol
Kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılan e-Mutabakat Portalı, sürecin hangi aşamada olduğunu online kontrol edebilmeyi sağlıyor. Detaylı raporlama sayesinde, giden mutabakat mektuplarının karşı tarafa ulaşıp ulaşmadığı bilgisi kolayca ve anlık şekilde alınabiliyor.
Kolay veri aktarımı
Microsoft Excel üzerinde tutulan veriler, e-Mutabakat Portalı’na kolayca aktarılabiliyor. Excel’e alınan verilerin aktarımı, herhangi bir programa ihtiyaç duyulmadan, web üzerinden de anında gerçekleştirilebiliyor. Ayrıca Logo ERP sistemi içerisinden de kolayca e-Mutabakat Portalı’na aktarım yapılabiliyor.
Sıkça sorulan sorular
e-Mutabakat nedir?
e-Mutabakat uygulaması, tedarikçi ya da müşteri olarak çalışılan firmalarla BA, BS ve Cari Bakiye mutabakatlarının elektronik sistem üzerinden kolayca yapılmasını sağlar. Mutgabakat süreçlerini dijitalleştirerek zamandan tasarruf sağlayabilir, e-Mutabakat sistemi üzerinden sms, e-posta ya da faks göndererek mutabakatlarınızı hızlıca gerçekleştirebilirsiniz.
e-Mutabakat uygulamasından kimler faydalanabilir?
BA-BS bildirimleri ve cari hesap mutabakatlarını elektronik ortamda yapmak, mutabakat süreçlerindeki zaman kayıplarını en aza indirerek kaynakları daha verimli kullanmak isteyen tüm işletmeler e-Mutabakat uygulamasından yararlanabilir.
e-Mutabakat uygulamasının avantajları nelerdir?
e-Mutabakat uygulamasıyla, mutabakat yapılacak firmalara, e-Mutabakat kullanıcısı olsun ya da olmasın, otomatik olarak mail göndermek, onay ve ret cevaplarını online olarak e-Mutabakat Portalı’ndan takip etmek mümkündür. Kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılan e-Mutabakat Portalı, mutabakat süreçlerinin ve gelinen aşamanın kontrol edilmesine imkan tanır. Böylece hem zaman hem de iş yükünden tasarruf sağlanabilir. Geçmiş mutabakatların kontrolü de portal üzerinden kolayca yapılabilir.
Yüzlerce satırlık iki ekstreyi saniyeler içinde karşılaştırarak aralarındaki farkları ay, gün ve işlem cinsi bazında bulan e-Mutabakat uygulaması, aynı zamanda verilerin Excel üzerinden e-Mutabakat Portalı’na kolaylıkla aktarılmasına da imkan tanır. Excel’deki veriler, başka herhangi bir programa ihtiyaç duyulmadan, doğrudan web üzerinden sisteme anında aktarılabilir.
e-Mutabakat’ı kullanmaya nasıl başlayabilirim?
BA, BS ya da Cari Bakiye mutabakatları için kendi sisteminiz üzerinden aldığınız Excel formatını e-Mutabakat sistemine şablon olarak girebilir, sonrasında Excel dosyalarında herhangi bir özelleştirme yapmadan, direkt olarak e-Mutabakat uygulamasına aktarıp kullanıma hemen başlayabilirsiniz. Aynı zamanda Logo ERP sistemi içerisinden de kolayca e-Mutabakat portalina aktarım yapabilirsiniz.